اصفهان امروز به مناسب سالروز صنعت و معدن

گزارش اصفهان امروز به مناسب روز صنعت و معدن

گزارش اصفهان امروز  به مناسب روز صنعت و معدن

 

پیشرفت و شکوفایی ایران عزیز مرهون مجاهدت صنعتگران و معدن کاران خلاق، با انگیزه و پرتلاش این مرز و بوم است. روز ملی صنعت و معدن مجال مناسبی است برای تکریم و تجلیل از پیشگامان عرصه تولید و همه کسانی است که برای سربلندی کشور عزیزمان تلاش می‌کنند.

بنابر اعلام روابط عمومی شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا، شبکه اصفهان همزمان با روز ملی صنعت و معدن شبکه اصفهان در برنامه اصفهان امروز به توانمندی های کارخانه نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا واقع در شهرک صنعتی سجزی پرداخته است. این مجموعه فعالیت خود را از سال ۱۳۷۹ به همت و همفکری تعدادی از مهندسین با سابقه و مجرب در زمینه تولید و تامین انواع لوله های فولادی آغاز و وارد عرصه سازندگی در صنعت آب و فاضلاب و فولاد کشور گردید.

با توجه به دو دهه فعالیت و تجربه در این حوزه در سال ۱۳۹۴ مطالعات اولیه جهت آغاز فرایند تولید و احداث کارخانه لوله سازی با روش اسپیرال در دستور کار قرار گرفت . لذا پس از انجام مطالعات ، در ابتدای سال ۱۳۹۶ فرایند اجرایی آغاز و با عنایت خداوند متعال در نیمه دوم سال ۱۳۹۶ فاز اول با ظرفیت ۶۰.۰۰۰ تن به بهره برداری رسید. با توجه به توانمندی های این مجموعه، فاز دوم به ظرفیت ۱۰۰.۰۰۰ هزار تن با راه اندازی خط تولید لوله های فولادی اسپیرال از سایز ۸ اینچ برای اولین بار در ایران از نیمه دوم سال ۱۳۹۸ به بهره برداری رسید.

مصارف لوله های اسپیرال

لوله های اسپیرال در صنایع مختلفی از جمله صنعت نفت و گاز، خطوط انتقال و شبکه های آبرسانی، شمع کوبی و پایپ جکینگ، صنایع ساختمانی مورد مصرف قرار می گیرد.

شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادنا نیز روز ملی صنعت و معدن را به تمامی کارآفرینان و تلاشگران حوزه های صنعت و معدن و همکاران گرامی  تبریک و تهنیت عرض نموده، تحقق کامل شعار پشتیبانی و رفع موانع از تولید را به دست پرتوان خانواده بزرگ تولید و تجارت کشور، آرزومند است.

 

شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادنا
همراهی فولادین
برچسب ها: بدون برچسب