مجمع عمومی کیوان جاوید

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پوشش لوله کیوان جاوید با هدف‌گذاری برای رکوردشکنی در سال ۱۴۰۳ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پوشش لوله کیوان جاوید، شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه با حضور ۱۰۰ درصدی سهامداران حقیقی و حقوقی در محل سالن جلسات هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان برگزار شد.

 

در این مجمع که ریاست آن بر عهده دکتر محمد حسین کفعمی، مدیرعامل شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا(سهامدارعمده) و رییس هیئت مدیره شرکت کیوان جاوید بود مدیرعامل و مدیرمالی هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان، مدیرعامل شرکت کیوان جاوید، نماینده شرکت حسابرسی کاربرد تحقیق و آقایان موسوی و سجادی به عنوان ناظر حضور داشتند.

این جلسه که با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید رسمیت یافت، با قرائت گزارش فعالیت هیئت مدیره ادامه پیدا کرد و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورت‌های مالی سال ۱۴۰۲ شرکت به تصویب رسید.

دکتر محمدحسین کفعمی، ضمن تشریح عملکرد شرکت کیوان جاوید در سال ۱۴۰۲، مهم‌ترین اهداف شرکت در سال جاری را تکمیل و بهره‌برداری از خط تولید FBE، اجرای خط دوم شات بلاست داخلی و احداث پست برق کارخانه دانست. وی ابراز امیدواری کرد با عنایت به برنامه ریزی های صورت گرفته با بهره برداری از قسمت های جدید و بهبود فرآیند ها در سال ۱۴۰۳ اجرای خدمات پوشش داخلی و خارجی نسبت به سال ۱۴۰۲ ، ۱۰۰ درصد افزایش خواهد یافت.

مهندس کیوانی مدیرعامل شرکت کیوان جاوید از جمله مهم‌ترین دستاوردهای این شرکت در سال ۱۴۰۲ را: افزایش ظرفیت تولید و به تبع آن افزایش فروش و سودآوری، احداث سوله کیورینگ، اجرای تاسیسات و شبکه گازرسانی کارخانه و تکمیل تجهیزات مورد نیاز عملیات بارگیری و تخلیه برشمرد.

گفتنی است در اسفند ماه ۱۴۰۲ شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا اقدام به خرید ۵۲ درصد سهام مدیریتی شرکت کیوان جاوید نمود و این شرکت پویا را به تملک خود درآورد.

با آرزوی موفقیت روزافزون برای شرکت پوشش لوله کیوان جاوید و تمامی ذینفعان.

برچسب ها: بدون برچسب