معارفه مدیرعامل جدید کوثر/محمدحسین کفعمی

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا

مدیرعامل جدید شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا معرفی شد.

 

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا برگزار و محمدحسین کفعمی به‌عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا، در این مراسم از زحمات محمد جعفر خوش‌خلق، مدیرعامل سابق شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا در شش ماه گذشته تقدیر به عمل آمد.

 

ولی بیک مدیرعامل هلدینگ آتیه فولاد نقش‌جهان در این مراسم ساختار نیروی انسانی این شرکت را بسیار خوب توصیف کرد و افزود، این تیم حرفه‌ای دارای ظرفیت قابل اتکا در پروژه‌های مختلف باشد. وی در ادامه گفت: ما به ادامه روند پیشرفت این شرکت در سال‌های آینده امیدوار هستیم و با همت همه مجموعه می‌توان این ظرفیت شکل گرفته را به شکوفایی دوچندان رساند و منشأ خیر و برکت برای خانواده بزرگ فولاد مبارکه و سهامداران خواهد بود.

 

محمد جعفرخوش‌خلق، مدیرعامل سابق شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا بیان کرد: رشد خوبی در مسیر طی شده شکل گرفته است؛ ما به کمک همه اعضای این مجموعه از ظرفیت تولید ۳ هزار تن به ۶ هزار تن در ماه رسیدیم و در حال حاضر افق پیش رو را تا ۹ هزار تن ماهیانه افزایش داده‌ایم همچنین از مهمترین زمینه‌هایی که به آن توجه شد تأمین قطعات تحریمی در خط تولید بوده است، محمد حسین کفعمی، مدیرعامل جدید شرکت لوله کوثر صنعت اسپادانا عنوان کرد: شاکر خدا هستم برای این اعتمادی که صورت گرفت و امیدوارم با کمک همه اعضای این مجموعه راهبرد اصلی که افزایش سودآوری است به بهترین شکل انجام شود. وی در پایان گفت: قول می‌دهیم شرکت کوثر یک شرکت سرآمد در عرصه اقتصادی باشد و با اتکا به ظرفیت مجموعه بتوانیم یک خلق ثروت جدید را رقم بزنیم.

برچسب ها: بدون برچسب