مسعود هراتیان

مهندس مسعود هراتیان به عنوان معاون بهره‌برداری و تولید شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا منصوب شد.

آیین معارفه مهندس مسعود هراتیان به عنوان معاون بهره‌برداری و تولید شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا عصر روز شنبه، ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ با حضور مدیرعامل و مدیران این شرکت برگزار شد.

در این آیین، دکتر محمدحسین کفعمی، مدیرعامل شرکت، ابراز امیدواری نمود با تکمیل چارت سازمانی در حوزه تولید و بهره‌برداری، شاهد فعال شدن و شکوفایی تمامی اهداف و ظرفیت‌های شرکت در این حوزه باشیم. وی با اشاره به اینکه مهمترین عرصه فعالیت شرکت، حوزه تولید است، اظهار داشت: تجارب ارزنده مهندس هراتیان به تقویت حداکثری تولید کمک شایانی خواهد داشت.

مهندس هراتیان با اشاره به سابقه ۳۰ ساله شرکت نورد لوله کوثر در زمینه تولید لوله‌های فولادی قطور، افزود: “این شرکت را به عنوان یکی از صنایع پایین‌دستی فولاد که تکمیل‌کننده چرخه تولیدات ورق‌های فولادی است دارای پتانسیل رشد زیادی در زمینه‌های کمی و کیفی تولید می‌دانم.”

وی همچنین با اشاره به تجهیزات به‌روز و سرمایه انسانی متخصص و پرتلاش شرکت، آینده روشنی برای شرکت و سهامداران آن متصور شد و افزود در صدد خواهیم بود با کمک همکاران خود در معاونت بهره برداری و تولید شاهد رشد کمی و کیفی تولیدات، پیاده‌سازی نظام‌های مشارکتی و تحولی، استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، پیاده‌سازی نظام نگهداری و تعمیرات و سرعت‌بخشیدن برنامه‌های توسعه‌ای باشیم.

شایان ذکر است که مهندس هراتیان دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی هوافضا است. وی که دارای ۲۳ سال سابقه کار در مجتمع فولاد مبارکه است، مسئولیت‌های متعددی از جمله رئیس ارتباط با دانشگاه‌ و‌ مراکز تحقیقاتی، رئیس تحقیقات فنی و مهندسی، سرپرست تعمیرات تخصصی هیدرولیک و سیالات نورد سرد و کارشناس تعمیرات تخصصی را عهده‌دار بوده است.

برچسب ها: بدون برچسب