گرامی داشت روز جهانی کار و کارگر در شرکت نورد کوثر صنعت اسپادانا

گرامی داشت روز جهانی کار و کارگر در شرکت نورد کوثر صنعت اسپادانا

به مناسبت فرارسیدن روز جهانی کارگر، دکتر محمدحسین کفعمی، مدیرعامل شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا، به همراه جمعی از مدیران این شرکت، ضمن حضور در خط تولید این مجموعه، از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه کارگران و پرسنل شرکت تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

دکتر کفعمی به مناسبت این دیدار صمیمی، ضمن گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر، کارگران را ستارگان درخشان آسمان تولید و ستون‌های اصلی پیشرفت کشور دانست و اظهار داشت: “تعهد، پشتکار و خلاقیت این عزیزان، رمز موفقیت شرکت کوثر صنعت اسپادانا در مسیر تولید محصولاتی باکیفیت و ارتقای جایگاه این مجموعه در بازار بوده است.”

وی در ادامه بر اهمیت نقش کارگران در رونق تولید و توسعه اقتصادی کشور تأکید کرد و گفت: “ما در شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا همواره بر احترام به حقوق کارگران، ایجاد محیطی امن و کارآمد و همچنین ارتقای سطح معیشت و رفاه این عزیزان تأکید داشته و داریم.”

رکوردشکنی خط تولید لوله های فولادی اسپیرال در سال جهش تولید

رکوردشکنی خط تولید لوله های فولادی اسپیرال در سال جهش تولید

در راستای تحقق شعار سال “جهش تولید با مشارکت مردم” که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مطرح شد، کارخانه نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا در فروردین ماه سال جاری شاهد شکست رکورد ماهانه و ظرفیت اسمی تولید در خط یک خود بود.
مهدی قربانی، مدیر بهره‌برداری سایت جنوبی شرکت کوثر صنعت در گفتگو با روابط عمومی این شرکت، اظهار داشت: طبق اعلام شرکت سازنده، ظرفیت اسمی ماشین تولید شماره یک این کارخانه ۵ هزار تن در ماه است. پیش از این، رکورد تولید در آبان ماه سال گذشته با تولید ۴۸۰۰ تن لوله فولادی اسپیرال در این خط به دست آمده بود.
وی با اشاره به همت و تلاش پرسنل این مجموعه، افزود: “با تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان، در فروردین ماه سال جاری رکورد تولید ماهانه به طور استثنایی به ۵۰۷۵ تن رسید.”
قربانی ضمن تقدیر از زحمات کارکنان، کاهش توقفات و افزایش سرعت تولید را عامل اصلی این دستاورد دانست.

حضور شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا در ششمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی ایران

حضور شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا در ششمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی ایران

روابط عمومی شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا اعلام کرد که این شرکت در ششمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با نام IRAN-EXPO که از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت.

این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویداد صادراتی کشور، با پیش‌بینی بازدید بیش از ۲۰۰۰ تاجر و بازرگان خارجی از ۸۰ کشور جهان (۴۰ کشور با هیئت عالی رتبه دولتی) در آستانه افتتاح است. با توجه به حضور مقامات داخلی و خارجی در نمایشگاه، بازدید عمومی در روز شنبه امکان‌پذیر نخواهد بود.

 شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا از عموم علاقه‌مندان دعوت می‌کند در روزهای یکشنبه تا چهارشنبه (۹ تا ۱۶ اردیبهشت) از غرفه این مجموعه و هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان در سالن شماره ۶ این نمایشگاه دیدن فرمایند.