photo_2020-01-28_08-46-27

نشست صمیمانه استاندار محترم اصفهان با صنعتگران و تولید کنندگان شهرک صنعتی سجزی

نشست صمیمانه استاندار محترم اصفهان با صنعتگران و تولید کنندگان شهرک صنعتی سجزی .
به گزارش روابط عمومی شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا، در نشست صمیمانه استاندار محترم اصفهان با صنعتگران و تولید کنندگان شهرک صنعتی سجزی که در کارخانه نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا برگزار شد جناب آقای دکتر عباس رضایی با اشاره به اینکه در جنگ اقتصادی صنعتگران و تولید کنندگان سربازان خط مقدم هستند گفت: اشتغال و رونق اقتصادی دغدغه مسئولین است. وی در ادامه با اشاره به مدیران و مهندسان جوان و متخصص شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا افزود: نگرانی های تولید کنندگان در خصوص مواد اولیه مورد نیازشان را درک می کند و خالصانه در رفع این مشکل کوشش می نماید. تا جوانان کشور نیاز های استان و کشور را با دانش و همت خود برطرف سازند.
جناب آقای دکتر ایرج حشمتی مدیر کل محیط زیست استان نیز در این نشست بر سهم ۱۰ درصدی فضای سبز تاکید کرد و گفت: شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا با رعایت همین مورد می تواند جز صنایع سبز به شمار آید.
جناب دکتر بگی مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی نیز تسهیل در روند امور شهرکهای صنعتی را راهکار حفظ و ایجاد اشتغال در استان دانست. و خاطرنشان کرد درخصوص زیرگذر شهرک صنعتی سجزی هم تصمیمات خوبی اتخاذ شده است.
در این نشست صمیمانه جناب مهندس هاشم الحسینی مدیر عامل شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا مشکل تامین مواد اولیه را سدی بر سر راه قطار تولید دانست و خواستار رفع آن شد. دیگر صنعتگران حاضر در این جلسه با ابراز مشکلات خود از مسؤولین خواستار رفع آنها شدند.

برچسب ها: بدون برچسب